reklama

Vyhrnuté nohavice

Dnes mi bola celý deň trochu zima na nohy. Bol som jeden z tých polobláznov čo si na znak výročia úmrtia akéhosi hlúpeho Havla vyhrnuli nohavice a chodili po svete ako debili. Môžem vás však ubezpečiť, ako debil sa necítim, možno ani ako poloblázon. Nie som ani fanúšik podobných „smiešnych" facebookových akcií. Prečo som sa teda zapojil?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Úprimne? Neviem toho o Václavovi Havlovi veľa. No dnes som nemal vyhrnuté nohavice „iba" kvôli jednému človeku. Mal som ich vyhrnuté kvôli tomu, čo pre mňa Havel symbolizuje - kvôli disidentom za bývalého režimu, ktorí symbolizujú jeho ukrutnosť a zvrátenosť. Kvôli nenápadným hrdinom, vyše 70 000 ľuďom, ktorí boli za bývalého režimu za svoje postoje, vieru či postavenie perzekvovaní, no o väčšine z nich dodnes nikto okrem najbližších nevie. Mal som nohavice vyhrnuté kvôli tomu, že doteraz naivne verím, že Pravda a Láska musí zvíťaziť nad lžou a nenávisťou. Mal som nohavice vyhrnuté kvôli tomu, že verím, že odkaz 17. Novembra ešte nevyprchal. Mal som nohavice vyhrnuté kvôli tomu, že napriek Gašparovičovi, Ficovi, Ondekovi, Macejkovej, Harabinovi, Trnkovi, Dzurindovi a iným som nestratil nádej v slušné a čestné Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje vyhrnuté nohavice dnes reprezentovali nádej, no aj odhodlanie. Odhodlanie byť dobrým a snaživým v naprávaní krívd, ktoré pácham ja sám, a ktoré páchajú iní.

Dominik Harman

Dominik Harman

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent politológie. Absolvent Kolégia Antona Neuwirtha, člen Spoločenstva ladislava Hanusa. Redaktor www.zilinadnes.sk. Božie dieťa. Brčkavé vlasy a veľké brucho. Zoznam autorových rubrík:  VzdelávanieSúkromnéNezaradenéPolitika

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu